Jak kupować

Jak skutecznie szukać towarów w naszym sklepie ?

Najwygodniejszą metodą jest użycie wyszukiwarki. Wszukiwarka zlokalizowana jest nad drzewem kategorii. W oknie wyszukiwania należy wpisać nazwę lub część nazwy szukanego produktu i kliknąć szukaj.
Możemy na przykład wpisać hasło 'zęby' lub też 'górne' i po kliknięciu 'SZUKAJ' zostaną wyświetlone

towary zawierające w swojej nazwie podaną przez Ciebie frazę.

Wszystkie towary w sklepie zostały przyporządkowane do odpowiednich kategorii i podkategorii. Pomiędzy kategoriami można przełączać się wykorzystując drzewo kategorii zlokalizowane po prawej stronie ekranu.

Na górze ekranu w pasku nawigacyjnym znajdują się również odnośniki do Promocji

 

W razie pytań zachęcamy do konaktu z nami ! tel. 18 353 79 92 lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jak dodawać produkty do koszyka ?

Klikając przycisk "DO KOSZYKA" dodajesz wybrany produkt do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować przeglądanie wybranej kategorii czy produktu lub przejść do koszyka. Ilość produktów w koszyku oraz jego wartość wyświetlana jest w prawym górnym rogu sklepu. Ilości dodawane do koszyka mogą być dowolnie modyfikowane. Możesz też dowolnie usuwać produkty z koszyka

Jak sfinalizować zamówienie ?

Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka należy przejść do koszyka klikając w ikonę koszyka w prawym górnym rogu lub podczas dodawania produktu kliknąć koszyk. W koszyku możesz dowolnie zmieniać ilość dodanych produktów oraz usuwać produkt. By zrealizować zamówienie należy użyć linku "Zamówienie" znajdującego się pod listą produktów. Następnie można należy podać adres wysyłki, wybrać sposób dostawy, sposób płatności i zatwierdzić zamówienie. W przypadku wyboru płatności po przez Platnosci.pl po zatwierdzeniu zamówienia wyświetlony zostanie link do transakcji płatności dla zamówienia. Klikając w link można dokonać płatności.

Dlaczego muszę podać swoje dane ?

Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez MEDIMIX z siedzibą w Gorlicach, ul. 11-go Listopada 37

Cele przetwarzania danych:
Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy

  • wysłania zamówienia oraz
  • pod warunkiem wyrażenia zgody przez klienta - w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep medimix.pl

Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

Prawa dostępu do swoich danych:
Każdy klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu na stronach www.medimix.pl -> 'Zarządzanie kontem' -> 'Informacje o koncie' każdy klient, po dokonaniu rejestracji, może mieć wgląd do swoich danych oraz dokonać ich modyfikacji lub uaktualnienia. Dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

  1. Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  2. Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
  3. Rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru.
Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).

Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają :

  • nagrania audio i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (m. in. towar sprowadzany na zamówienie)

Zasady zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika, zwracany towar zostanie przyjęty najdalej 10 dnia od daty dostarczenia towaru do klienta.
  2. Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt firmie MEDIMIX.
  3. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
  4. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia (formularz z tyłu druku).

Jeśli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony:

  • Należy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia paczki i przesłać nam jego kopię na nasz adres

W sprawach gwarancji i zwrotów mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz właściwych ustaw.